25 juni 2010

2010-06-25 / 11:21:23
Idag är det midsommara :) Och dagen bjuds på att Johannes föräldrar och farmor ska komma hit på lite midsommar mat vid 3-tiden. Sedan vet jag inte vad som bjuds på resten av dagen. Men det är så det ser ut just nu iallafall..

Nova har lyckas blivit sjuk.. Snoret rinner för fullt och feber. Inte så himla trevlig. Natten har varit rätt jobbig. Nova har vakna typ 1 gång i timmna och varit glödhet och snoret bara fortsar ut :( Men runt sisådära 4-tiden tyckte Nova det va dax för att vakna till helt. Ja, jag förstår om hon inte kan sova för hon är så täppt i näsan även om vi suger ut snoret. Men det går ju inte och göra mitt i natten heller =P Men iaf. Det slutade med att hon fick somna om i våran säng för jag orkade inte fortsätta gå upp och ner hela tiden. Jag va helt död om jag får säga mitt. Men vid 6 ungefär så somnade hon om igen och sov ända till halv 10. Skönt, fick iaf sova några timmar. Då va det bara upp och börja greja här hemma. Jag koka ägg och fixa i ordning dem så dem är färdig gjorda och klara. Just nu sitter jag här och njuter av lugnet (?). Katterna är lugna och Nova sover i sängen sin just nu. Skönt och få koppla av i några minuter. Men, jag tror lugnet har vänt, det låter som gullklimpen där inne har vakna, eller?? Nej nu ska jag sluta skriva och kolla till Nova tror jag. Men ha en trevlig midsommar.

Puss och Kram //
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: