21 juni 2010

2010-06-21 / 23:35:40

Nova fyller snart år....

Ja, Nova älskar verkligen barnprogramet "handy manny". Hon dansar och klappar händer såfort hon ser programet på tv:n. Vilket är väldig kul, tycker jag. Men nu till saken. Jag försöker leta efter leksaker, speciellt verktygslådan som finns. Men till en besvikelse så finns det inte händige Manny leksaker här i Sverige :( Ja har leta och leta. Det ända som jag hittar som är nära en leksak är en docka (nalle) och filmer. Jag blir lite besviken då jag verkligen skulle vilja köpa detta till Nova när hon fyller 1år eftersom hon gillar programet. Såklart så kan jag ju beställa från USA, eller nå om det skulle vara att jag verkligen MÅSTE få tag påt. Men det kostar ju så himla mycket. Och det är ju knappt värt alla pengar. Men ska försöka luska lite mer ;)


Lite hjälp kanske?.. Vet ni något, så skriv gärna då :)

Puss och kram //

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: