19 juni 2010

2010-06-19 / 23:48:02
Har lite blogg torka, så jag har inte så mycket och skriva om. Ja, jag har väll lite och skriva om man kanske inte allt för intressant. Igår kväll pajade våran spis. Eller rättaresagt luckan lossna. Vi har två lager på luckan för att skydda så värmen inte sätter sig på självaste luckan så barn inte ska bränna sig på den. Och ytterluckan lossnade iallafall och idag när jag skulle försöka sätta dit den igen så lossnade matellstödet. Så nu kan jag inte sätta på ytterluckan eftersom metallgrejen med är sönder. LUCKAT! Kan inte säga så mycket mera om det, men jag är inte så jävla glad :@ Det här får ju nästan bara inte hända. Inte just nu iallafall när man inte har pengar till och köpa en ny spris för. Inte nog med att spisen är paj så har tvättmaskinen varit sönder ett tag så det skulle vi med behöva köpa en ny + en ny kyl och frys. Asså va fan är detta? Är det meningen att det ska vara så här illa. Ursäka, men ibland blir man bra ledsen. Men det är väll så livet funkar eller?

Men idag så åkte vi över till Västerås och Media market för att kolla på ny spis, kyl och frys och en tvättmaskin, så vi får se hur det blir med den saken. Vi gick även in på Barnens hus och köpte lite saker till Nova. Efter vi kom hem från Västerås så åkte vi hem och hämta Novas matstol, och sedan vidare till Johannes mamma och hälsa på för att fördriva tiden till klockan blev halv 3 så vi skulle hem till mamma på middag. Nova fick mat dära, och sedan blev det lite prat och sedan åkte vi typ igen :P det blev en kort vistelse på typ 1 timma. Men det är så ibland. Man kan inte hälsa på alla, alla gånger =P Väl hemma hos mamma så hade Nova fått en massa saker av dem. Det va en matstol, en gunghäst som va en kanin, 2 nallar och mat hon skulle ha där :) Det va verkligen överaskande. Vi hade då släpa med våran matstol helt i onödan ^^ men det gjorde inge, för man kan ju inte förvänta sig saker när man inte hade fått förvarningar om det ;) hihi! Men har haft en mycket trevlig kväll. Såklart har det blivit mycket tittande av Viktorias och Daniels bröllop, och jag kan ju inte annat än att säga att klänningen va ju otroligt vacker. Nu sitter jag och skriver mina sista rader för nu har dem visat tårtan som jag vänta på sedan klockan 22.00 så nu blir det sängen för min del. GOD NATT MINA KÄRA LÄSARE, vi höres nästa gång :)


Ursäka om det finns nå stavfel, men orkar inte rätta ikväll!

Puss och Kram //

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: