14 juni 2010

2010-06-14 / 09:20:32
Ensamt hemma!

Idag och förmodligen hela veckan fram över ska jag, Nova, kattera och kaninen vara hela själv här hemma :) Johannes ska iväg på vallendering i Västerås från typ 08.00-17.00 i 2-5 dagar. Ja, han kommer såklart hem på kvällen så helt ensamma blir vi inte hela dagarna =) Men jag tycker det ska bli skönt och vara ifrån varann lite nu i några timmar. Vi är ju med varann 24/7, det tar verkligen på oss ibland så det ska bli skönt faktiskt. Just nu sitter jag här vid datorn menas Nova lungt ligger i soffan och kollar på playhouse Disney, det är musses klubbhus dära just för tillfället :) Hon har två nya favorit program utöver svampboob. Det är musses klubbhus och sedan händige Manny :)  Förra veckan när vi va hemma själva så satt vi och kolla på händige Manny, och så ville jag kolla om det gick nå bra film på filmkanalerna. Men då blev hon helt tokig och "slog" mig för att jag skulle byta tillbaka igen. Ja, såklart gjorde jag det rätt fort och så va tjejen lugn igen, sötis. Men nu verkar hon ha somna här brevid för hon är rätt tyst i från henne ;) ja, då kanske man själv ska passa på och vila en stund då?

Jaa men jag tror jag ska göra det =) Ha en bra dag!


Puss och Kram //

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: