13 juni 2010

2010-06-13 / 21:45:43
Idag orkar jag inte skriva så mycket, det blir lite bilder istället =) Men mycket mer än så blir det inte ^^ Men tänkte iallafall skriva att vi har varit till Parken zoo i Eskilstuna näst intill hela dagen. Det va kalas väder när vi åkte dit vid 11, men vid 2-3 tiden börja det mulna på och sedan börja det små regna så vi åkte hem. Vi skaffa även säsongskort dit. Så nu kan man åka dit hur mycket man vill utan att behöva tänka så mycket på om man har pengar eller inte :) Men nu kommer det lite bilder!

   
   

Just ja, tänkte även skriva att jag tror Nova kommer gå utan stöd snart. Hon går med hjälp av att hålla i mitt eller Johannes 1-3 fingrar. Visst går det väldigt vindligt, men det är väll för hon inte hitta balansen helt änu. Jag är så stolt :)




Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: