31 juli 2010

2010-07-31 / 19:17:17
Vad besviken jag blir! 
Idag är precis 1 vecka kvar till Novas blir 1år . tänk er hela 1år, och då ska vi slå till med ett "stort" kalas. Eller ja, det va planerat så iallafall. Men alla dem bjuda hoppas av en efter en och skyller på det ena och det andra. Speciellt att det är semester tider. Men ändå sitter dem fortfarande hemma? Vi skicka ut inbjudningarna för nästan 2 månader sedan just av den anledningen att det va semester tider, men då skulle näst intill alla komma sa dem. Men nu verkar det som ingen kan komma längre :O Här har vi ordna med lokal, tårta och skit helt i onödan? :( Ursäkta men jag blir extremt ledsen. Inte minst för Novas skull, det är ju hennes första födelsedag och ingen verkar bry sig om det?! Hade jag veta detta hade jag fan tagit alla pengar och gjort något med Nova själv i stället för att hålla på och fixa och dona helt i onödan. FYFAN! Varför ska det alltid vara så att våran släkt ALLTID ska krångla. Det är tamefan alltid någon som ska svika. Nästa år skiter jag i kalas och sticker utomlands med hela familjen istället. Då finns det ju iallafall något som man kommer minnas. Inatt låg jag vaken och grubbla och tänkte varför? Varför ska det alltid vara jag, och min familj som ska drabbas av massa skit? VARFÖR??!!

Fan så ledsen och beviken jag blir ='(


Åsikter!
Postat av: Carro

tack snälla för ditt svar <3



förstår dig, vi pratade ju om det, du får berätta sen hur det gick!

Kommenterat - 2010-08-02 / 10:28:20  | URL - http://haliesmamma.se
Postat av: Caroline - mamma till Theodore

Jag förstår att du blir besviken. Skulle jag också blivit!

Hoppas det blir en bra födelsedag för henne iaf <3

Kommenterat - 2010-08-02 / 18:49:03  | URL - http://mammastheodore.blogg.se/
Postat av: Alexandra!

Jaa det är extremt tråkit. Känner mig lite sviken av släkten faktikst. För ibland känns det som jag är den som alltid ska komma sist. Vad det än gäller. Bara en känsla jag har! Tack för ert fina stöd här och på bilddagoken. Det betyder mycket!



Ja, jag berättar sedan hur det gick <3

Kommenterat - 2010-08-02 / 23:44:34  | URL - http://mammatillnoova.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: