24 juli 2010

2010-07-24 / 09:43:20
Har igentligen ingenting och skriva. Men det va ett tag sedan så tänkte bara säga att jag lever ;)

Jag vet inte, men jag tycker det här med bloggande har blivit extremt tråkit. Det känns som ingen läser vad jag skriver. Ingen kommenterar om det varit interssant eller sådär. Såklart är det ju upp till er. Men ibland hade det ju varit lite kul med iallafall 1 kommentar eller nå liknande. Ska sluta lägga upp länkar på bilddagboken för där fattar folk inte att man ska klicka på länken och läsa vad man skrivit utan frågar iallafall.... Skit tråkit! Men det är ju upp till er! Tvinga er inte till något. Sa bara att det hade varit kul med något ibland. Men vi får se detta kommer sluta. Just nu länger jag ner ett tag. See you later! =)

Puss och Kram //
Åsikter!
Postat av: Carro

Jag läser vännen :)

OCH tack så mycket för den fina kommentaren <3

Kommenterat - 2010-07-28 / 23:19:54  | URL - http://haliesmamma.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: