5 december 2010 - Andra Advent

2010-12-05 / 15:05:45

Andra Advent 

Så idag betyder det att andra ljuset ska tändas:) Har ni adventsljus? Vi har inte det =( Vi skulle ha det (såklart) MEN vi har inte lyckas hitta något i tid. Vi hade planer på att ha blockljus, och vi hittade ett jätte fin sätt inne på ICA maxi förut, och såklart så sa vi att vi skulle vänta till nästa gång vi handla med att köpa det. Väl nästa gång så va dem slut sålda, och detta var i november redan :O Sedan har vi bara inte lagt tid på att hitta något, och nu är det ju ändå andra advent och vi har fortfarande inget så vi "skiter" i det i år. Så ja! Men men :)

I morse fick jag en liten sovmorgon och frukost på sängen av min kära familj. Hur underbart är inte det? ♥ Under frukosten så kollade vi på bröderna Kalsson som vi köpte igår på ullared =) Den va helt okej. Inge negativt om det kan jag väll påstå.
 
vad gör jag just nu?: Just nu sitter jag ju här och skriver i bloggen medans Johannes vilar i soffan och Nova sover middag i sin säng. Själv har jag skit tråkit. Men snart får dem vakna ;) Nova vaknade ju trotts allt ändå vid 09.00, så det var ingen 06.30 morgon idag heller, hehe!


Puss och Kram //

Åsikter!
Postat av: Carro

Frukost på sängen, vilket lyx =) sånt har jag aldrig varit med om.



Svar: Precis, vill så gärna att alla ska kunna ses, si sommar kanske det kan gå då jag lix ska mot skara sommarland. Och blir det av så då jäklar ska det bli av att ses!!! <3

Svar om julgranen: Men vit julgran är så snyggt och man kan ju faktiskt välja färg då på kulorna och lite modernare blir det. Men så blev det för oss också att det blev för få kulor så vi får se hur det blir nu då vi tar upp det! :)

Kommenterat - 2010-12-05 / 15:38:34  | URL - http://haliesmamma.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: