20-31 december 2010 - Detta händer fram till nyår!!

2010-12-21 / 00:11:13
Detta händer ända fram till nyår:
 
20 december - tvätta,  planera lite inför på torsdag, Köpt dem sista julklapparna, slappa i soffan
21 december - Älskling jobbar och jag ska börja packa lite smått och vika tvätt (tråkdag vill säga). 
22 december - Älskling jobbar för sista dagen inför julhelgen, och jag ska städa och packa ner det sista.
23 december - Packa in allt vi ska ha med oss in i bilen och ÅKA MOT KÖPING :D
24 december -Julafton ♥ Fullt upp HELA DAGEN! Först vid runt 11-12 ska vi till Johannes föräldrar, sedan vidare till mormor som bor mellan Sala och Västerås och äta, kolla på kalle och umgås, sedan vidare till min pappa med familj och umgås med dem på kvällen och sedan till mamma igen där vi ska bo i dagarna =)
25 december - Blir det kanske ett besök hos Ulrika med familj ♥ (inget bestämt änu)
26 december - Johannes åker hem mot Alvesta igen för att jobba :( Men jag och Nova ska vara kvar i Köping
27 december - Inget planerat (hoppas på att få träffa Hannele med familj någon dag i veckan ♥) 
28 december - Inget planerat änu -
29 december - Inget planerat änu -
30 december - Älsklingen kommer till Köping idag =D
31 december -Nyår ♥ Kommer vi fira med släkten på mammas sida (: 


Snodde iden från http://haliesmamma.se/




Puss och Kram //
Åsikter!
Postat av: Caroline

Gos jul på er gumman ♥ ♥

Kommenterat - 2010-12-24 / 07:21:08  | URL - http://haliesmamma.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: