2 december 2010 - Ensam uppe!

2010-12-02 / 21:13:08
Kan inte fatta att det redan är den 2 december redan och snart är detta år slut. Det har gått riktigt fort om jag får säga så. Snart är det även jul, det är bara 22 dagar kvar, och ska jag vara ärlig har vi inte ens börja köpa julklappar, stressad? Neeje. Vi ska till Ullared på lördag så det är därför vi inte har börja änu (= Det ska bli jätte roligt då jag aldrig har varit där. JAG säger bara ÄNTLIGEN. Som jag har tjata på Johannes sedan vi blev tillsammans, och nu 3½ år senare så åker vi dit. Men han har väll gått med på det nu bara för det är 14 mil dit, och inte 44 mil ;) haha! Jag har väll igentligen inte så mycket att skriva. Man kan väll säga att man har en lite blogg-torka då det knappt händer så mycket i mitt liv.

I söndags så flyttade vi alla möbler och saker som vi hade kvar och skulle ta med oss från Köping till Alvesta =) Var en snäll kille/man från Johannes jobb som hjälpte oss. Vädret var under all kretik, men vi kom fram välbehållna. Vi lever ju! Sedan har det väll inte hänt så mycket, eller jo...
Igår träffade jag och Nova, Elin och Wilmer =) Vi åkte tåg inte till Växjö. Vi hade en en otroligt rolig och mysig dag inne där trotts att det va rätt så kallt ute, tåget var försenat (inge ovanligt, då det är sj vi talar om), pisshissen som var ur funktion och så kom vi lite sent till Wilmers läkarbesökMen utöver det så ska man verkligen inte klaga. Är mycket nöjd med dagen, och gör gärna om det flera gånger =) Har nog inte skratta så här mycket på länge. Är så glad att jag har träffa någan som man kan träffa ibland än att bara sitta ensam hemma hela dagarna menas Johannes jobbar. Och ikväll blev man själv tidigt IGEN! Nova som sovit sedan halv 7, och Johannes sov i soffan i nästan en timma innan han besluta sig att gå och lägga sig vid halv 8. Jag blir nästan lite ledsen över att nästan alltid varje kväll sitta helt ensam uppe. Och jag kan ju inte direkt gå och lägga mig halv 8 bara för dem andra gör det lixom, man måste ju även vara trött. Det är skit tråkit och vara ensam hela dagarna :( Är det inte när Johannes jobbar så är det när dem andra sover :( Men vad gör man? Man får bita i det sura äpplet. Imorgon är det freeeedag x) Och då blir det bättre, iallfall i 2 kvällar =D





Puss och Kram //
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: