29 december 2010 - Hur söt får man vara? =D

2010-12-29 / 22:10:14
Jaa, vad säger man? Barn är bara för underbara.. Jag kan inte annat än att börja skratta åt Nova många gånger. Tidigare ikväll så la jag henne i sängen för det var dax att sova. 5 minuter senare hör vi hur det börjar smälla i dörren lite lätt precis som det blev ett korsdrag. Vi trodde först att det var Gunnar som kom, tills jag ser att Nova står och smyger bakom dörren men vågade inte komma ut till vardagsrummet, hehe! Pluttan ♥
Ikväll vill Nova tydeligen inte alls sova. Hon har kommit upp flera gånger och vill bara busa. NEJ vi har ingen spjälsäng här i Köping, den glömde vi i Alvesta då vi hade mycket annat och tänka på att få med oss. Så nu har vi satt på Handy Manny så får vi se hur det går :) Man får vara glad att hon är lugn. Nu sitter hon så snällt i sängen och tittar med stora ögon på filmen. Vad gör man? Måste ju försöka med någonting för att få henne och somna :) klockan är ju trotts allt över 22.00.


Nova sa även ett nytt ord ikväll.. haha!
Gis = Gris ;) Hur söt är hon inte!! ♥ (jag sa gris, gris och så sa hon *gis* efteråt,haha!)


Puss och Kram//
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: