24 december 2010 - En av mina bästa jular <3

2010-12-24 / 22:22:32
Är otroligt nöjd över dagen =D
Gott sällskap, god mat och massor av fina klappar! Jag fick b.la en tassimo som jag så gärna ville ha av mamma med familj, Espresso kapslar, massor av penga av mormor, johannes föräldrar och farmor, sedan fick jag och Johannes lite gemensamma julklappar och det bästa av allt så fick jag ett par Canda snow av min underbara älskling och min älskade Nova Jag skojar INTE när jag säger att jag började gråta och tårarna började rinna av lycka och överaskning.. Kan julen blivit bättre? NEJ! Jag tror inte det =)  Nova fick så otroligt fina julklappar av alla, och hon älskar dem allihoppa. Hon vill helst leka med allt SAMTIDIGT ;) TACK ALLA FÖR EN UNDERBAR JULAFTON!!







Puss och Kram //
Åsikter!
Postat av: Hannele - mamma till 2 underbara prinsar <3

Svar:

Jao jag såg det ^^ verkligen jättefint! Hann aldrig kommentera när jag såg allt :)

<3

Kommenterat - 2010-12-25 / 21:19:32  | URL - http://mammah.webblogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: