15 december 2010 - Bara lite snacka om allt och ingenting!

2010-12-15 / 19:46:11
Jaa vad ska man skriva?

... Alla dagar är inte dem bästa och idag har det varit en jobbig dag. Har haft ont i huvudet precis hela dagen och det vill tamefan inte ge sig även om jag tagit en treo. Vad kan det vara för fel?
Idag har jag, Johannes och Nova tagit en promenad ner på byn och kolla runt lite. Vi var även och lämna pappret för dagisplats, så nu kan vi inte annat än vänta och hålla tummarna på att hon får vara på Lunnagård. Jag hittade även en julklapp till Johannes, ÄNTLIGEN! Nu är det bara Mikke kvar, sedan är allt klart. Granen börjar bli en aning full nu, så vet inte hur allt ska få plats haha! Ja, vi är inte helt klara. Vi ska köpa något mer till Nova. Men den sista klappen ska vi köpa och kolla på inne på Marieberg i Örebro om vi inte hittar de inne i Växjö såklart. Jag vet bara inte vad vi ska hitta på. Det har varit svårt i år faktsikt. Hur har det gått med julklapparna för er i år? Har det varit svårt och hitta på något till släkt och vänner? Jag måste säga att jag tycker det har varit jätte svårt och hitta den perfeta klappen till alla i år. Nej nu skiter vi i detta.. Nu ska jag ladda för Bonde söker fru och Maria Wern, och efter det blir det sängen för min del =) 

 



Puss och Kram //
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: