11 december 2010 - Mobilinlägg!

2010-12-11 / 02:28:58
Okej! Då ska vi se hur detta går. För första gången i min blogg-historia ska jag testa det här med mobilinlägg, haha! Det låter ju lite nördigt med mobilbloggande, som om man vore beroende eller nå. Haha! Men även en skoj grej ändå. Jag har ingen dator tillhands, och så har man fri surf till 31/12, så man får ta och passa på när det inte kostar. Dagen har varit lugn, vilket vi behövde och kvällen bestog såklart av idol-final och mys i soffan. Har även lega här i sängen sedan halv 12, och kan inte sova :-( men orkar inte gå upp heller, så vad gör man inte för att roa sig på bästa sätt?! ;-) nej gott folk, ska nog ta och försöka och sova nu iallafall. Klockan är för mycket för en småbarnsförälder som mig och vara uppe kl halv 3 på natten utan anledning ;-) Så god natt kära läsare, vi hörs och syns i nästa inlägg <3 Puss och kram //
Åsikter!
Postat av: Hannele - mamma till 2 underbara prinsar <3

Svar:

Haha ja..men det är ju så att han är yngst i gruppen :D eller på avdelningen han går på :D

Kommenterat - 2010-12-13 / 16:08:10  | URL - http://mammah.webblogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: