30 augusti 2010

2010-08-30 / 09:40:50
Idag så kommer jag och Nova vara helt själva hemma, och även hela veckan framöver om inge annat förändras såklart. Johannes har börja på en kurs, men eftersom han fått jobb så visste han inte hur det blir med den där kursen eftersom han bara ska gå på den 1 vecka isåfall. Men JAG hoppas han får slippa den, eftersom det är sista veckan han ska vara hemma och sedan kommer han inte vara hemma på hela över 2 veckor :( Så det känns ju lite viktigare om han kan få umgås med mig och Nova innan han ska åka, än att gå på dendär kursen =O Eller det viktigaste är ju igentligen Nova, men nu fattar vad jag menar. Men vi får se, man kan ju bara hoppas! Det känns helt overkligt att han ska åka och vara borta från oss så länge. Men jag är iallfall glad att jag har familjen som finns utefall jag behöver hjälp med något och det är bra det :)

Novas feber har iallafall gått ner till 38,1 grader så det är ju super skönt. Hon är lite piggare idag än vad hon va igår, men krafterna som när hon är frisk har inte kommit igång riktigt. Men hoppas det vill vända snart och att febern inte stiger igen :) Just nu ligger Nova och kollar på barnprogram, dricker lite vatten och myser på pappa johannes sida av sängen ;) Även jag tänkte passa på och vila en stund när Nova somnar. Bäst och passa på :) Jag känner mig skit trött idag. - Nej, ni kära läsare nu ska jag faktiskt passa på och mysa med Nova innan hon somnar. Så vi höres i nästa inlägg igen :) Tjenixen!


                                                                      Puss och kram!


Åsikter!
Postat av: Anonym

ni har väl hela eftermiddagarna på er att umgås?det är så det ser ut när ena föräldren arbetar.

Kommenterat - 2010-08-30 / 13:35:36
Postat av: Alexandra

Jo det har vi väll, men han har ju inte så mycket tid med Nova (och det va ju det jag skrev?) Eftersom han kommer ju hem rätt sent. Och det där att det är "normalt" kan du ju inte direkt säga för det gäller ju inte denna situationen, eftersom han inte kommer vara hemma på 2½ vecka. Från och vara hemma nästan varje dag till att han aldrig kommer vara hemma är jobbigt för både mig, Nova och Johannes.

Kommenterat - 2010-08-31 / 08:30:32  | URL - http://mammatillnoova.blogg.se/
Postat av: Mia 17år - Mamma till William och Marcus

Sv. Jamen precis! Hoppas vi hittar något nytt snabbt, nu när jag är helt har ställt in mig på att flytta! :D.



//kram, mia

Kommenterat - 2010-08-31 / 13:01:38  | URL - http://snuttegubbe.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: