25 augusti 2010

2010-08-25 / 16:37:37

Idag har familjen varit på en liten shopping runda i Köping :) Lite tråkit att dem där snyggbyxor som jag sökte inte fanns här i stan. Tänk att man måste åka till Västerås, Örebro eller Eskilstuna bara för ha ett par byxor :/ Man blir nästan lite arg på det! Men Nova fick lite nya kläder av både mig och Johannes, och så fick hon ett sett med nya sängkläder i handy Manny. Även vi tog oss råd och köpte lite nya sängkläder som vi lyckades hitta rean och ett överkast. Vi har ju sängen i vardagsrummet, så det ser ju lite trevligare ut om man har det lite snyggt ;) Imorgon ska vi skaffa 1 stor eller två "mindre" kuddar till sängen. Men det får Johannes betala ;) Jag har betala så mycket idag, haha! skämt och sido. Nej nu ska ni få lite bilder på vårat inköpt idag. Ja, och jag vet att det inte blev så mycket tjejkläder. Men det bryr jag mig inte så mycket om!


Detta fick Nova av pappa sin :) Allt detta är från Lindex!

  
Detta fick Nova av mig =) Tröjan på bilden var ett sätt med dem randiga byxorna på.

På bilderna:
*
Blåa sockeplast, 69,50kr från H&M
* Röd/svarta randiga, 89,50kr från Lindex
* 2 stycken pyjamaser
* Handy Manny bäddset, 199kr från jysk
* Tröja och byxor, 99kr från Lindex


Våra sängkläder och överkast =)

Åsikter!
Postat av: Hannele - Snart 2barnsmamma

Svar:

Aaaah..ja dom håller på att bygger sånt där här i Falun med eftersom den i blge brann ner :/ Så jag hoppas att dom blir klara med den sanrt så man kan åka dit och testa på :P haha..



Ang om ditt inlägg ^^,

Snygga grejer..haha..Kevin har också blivit helt bestatt av handy many (stavning?) haha..ska nog sno din idé och köpa ett sån där grejs till KEvins säng ;) höhö..

Kommenterat - 2010-08-25 / 20:21:20  | URL - http://mammah.webblogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: