24 augusti 2010

2010-08-24 / 22:28:10
Jag har haft en trevlig dag tillsammans med familjen och min mormor idag :)
Först va vi till busborgen (ett lekland) och efter det passade vi på och åka och hälsa på min mormor som bor lite utanför Västerås. Så vi satt och fika och pratade tills hon fick för sig att hon ville ut till Hälla och kika runt. Men det blev inge shopping denna gång mera än ett sätt med 3 kastruller för 69kr och ett nytt matsett i rosa till Nova och betterier, men det va det och sedan käkade vi även på IKEA ;) Jag tog kykling, grönsaker, bea och strips. Det va mumms kan jag säga er! Men vi hade jätte trevlig ändå :) Jag hitta ett par skit snygga snyggbyxor som jag ville ha, men det fanns inte i min stolek annars hade jag köpt dem. Men jag ska kolla efter dem imorgon på H&M här i stan så får vi se om dem finns i mindre här. Jag prova en 34 och dem va FÖRSTORA :/ Mindre trevligt! Men men ska somsagt kolla efter dem imorn när jag får mer pengar! Jo, nu ljög jag nästan för er för Nova fick lite kläder av hennes gammel mormor för hon råka kissa ner sina kläder och vi hade glömt extra kläder hemma. Men det va det ända som hon fick idag. Men det va jätte fina kläder, ett par byxor, en body och en stickad längre tröja som du kan ha som både klänning och till byxor :) Jag skulle gärna vilja ha en sådan stickad tröja själv faktsikt. Så ska på jakt nu! haha. Sedan blev klockan lite mycket och vi åkte hem och mormor till sig. Men vi åkte inte hem direkt utan vi åkte och hälsa på mamma, Gunnar och Pontus en sväng och planerade inför helgen. DÅ blir det äntligen kräftskiva för Gunnar fyller år (alltid kräftskiva vid hans födelsedag). Jag har längtat hela året på detta! JAG ÄLSKAR NÄMLIGEN KRÄFTOR! Nu är vi iallafall hemma och Nova somnade på stört. Hon han inte äns säga hej till sina älskade katter, vissa fattar då hur trött hon var :) Men men nu ska jag passa på och sitta här i några minuter, sedan tvätta av mig sminket och sedan blir det soooova =) Är så trött idag! Men man har ju varit igång hela dagen så det är väll förståligt.

Bilder från busborgen :)

    


Åsikter!
Postat av: Hannele - Snart 2barnsmamma

Vad mysigt! :)

vart ligger leklandet ? ^^ äre den i öbrebro? :P

Kommenterat - 2010-08-25 / 09:05:21  | URL - http://mammah.webblogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: