9 augusti 2010

2010-08-09 / 15:32:43

Nu kommer det en bild på Novas "nya" rum :)
Det blev jätte mysigt. Nu ska det bara upp med nya gardiner och lite annat så :)




Idag har Nova fått ett regnställ med byxa och jacka. Hon fick ju lite pengar när hon fyllde av Johannes morbror och hans familj, och idag så vi till en affär och så hitta jag/vi ett regnställ åt henne för bara 198kr =O Jag tyckte det va jätte billigt för ett så pass snyggt regnsätt med byxa och Jacka tillsammans, så vi slog till direkt =) Det är visseligen stl 80 på den, men det är bara vika två-tre sedan passar den kalas :) Det fanns inte mindre heller, och jag orka inte hålla på leta i flera veckor till och så finns det inte i hennes stolek iallafall. Ville inte chansa då det va sista stoleken med så :) Hon växer väll till sig!


Novas snygga regnställ :) Den är vit, rosa och mörkblå!

Nu ligger hela familjen i våran säng och myser. Nova ligger och tittar på handy manny och leker med några leksaker och verkar jätte trött.. Jag själv är typ jätte trött =O Har varit det sedan jag vakna imorse. Men det beror väll på vädret. Här har det regna precis hela dagen och det är kallt, men ändå kvaft ute. USCH, det skit tråkit! Men över te nå annat ;) jag hoppas Nova somnar snart, så man själv kan få gå och sova några minuter. Det känns som jag behöver det ;) Nej nu skiter jag i detta och lägger mig och myser med Nova istället. Det finns inte så mycket och göra ialllafall än att kolla på allt man brukar kolla på. Alltså bilddagboken, facbook och bloggen ;) haha! Hoppas ni får en bra dag :) Puss och Kram!

Åsikter!
Postat av: Hannele - Snart 2 barnsmamma

Fan vilket najs regnställ ^^, höhöö..inte dyrt alls heller :K

Kommenterat - 2010-08-09 / 15:39:15
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: