8 augusti 2010

2010-08-08 / 17:00:24
Nu ser våran lägehet ut som 7 svåra år och lite till. Jag och Johannes har flytta ut i vardagsrumet, och Nova har äntligen fått ett eget rum :) Men vi ska skaffa en mindre säng ut hit och en skärmvägg så det ser "lite" trevligare ut. Jag orkade verkligen inte ha alla Novas leksaker överallt i hela lägenheten. Så vi ska prova så här, annars dår vi hitta en annan lösning. Men mest av allt vill jag ha en större lägenhet så vi med får ett rum och Nova får ett HELT eget. Men det är bara leta och hålla utkik :) Det kommer lite bilder på Novas rum sedan. Det ska bara bli lite mer ordning där inne, men jag tar en liten paus efter 3 timmars arbete med båda rummen :) Idag luter det åt att det blir en pizza och bara mys i soffan med min fina familj. Jag va eller är fortfarande jätte sugen schnitzel, strips och örtsmör. Men asså jag orkar verkligen INTE laga mat idag, och Johannes va inte heller så sugen påt =P Så idag verkar det luta åt skitmat ;) Men ibland ska man få synda tycker jag, hihi! =)


Nu ska jag mysa med Nova i sängen, och hon ska få välja gardiner och nå mer mysigt till hennes "nya rum" =)


Puss och kram



Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: