3 augusti 2009

2010-08-03 / 23:33:40
Hade men varit rik, hade jag nog köpt nya kläder.....

Hade jag pengar hade jag gärna köpt lite nya kläder till hösten. Men nu går dem pengarna som är över till Novis kalas som är på lördag ♥ Vilket jag tycker är mycket viktigare än att jag ska ha nya kläder x) Nova är den som alltid kommer först vad det än gäller. Hon är den som ska ha dem bästa sakerna och dem finaste kläderna även om jag hade varit fattig. Jag vet att alla inte tänker som mig, men jag gör det och jag är stol över att jag ALLTID sätter mitt barn i första hand, än att köpa helt onödiga saker till mig själv. JAG är STOLT över den personen jag är idag. JAG är även STOLT över att jag är en sådan bra mamma som jag är. Ja, jag tycker faktiskt jag är en super bra mamma, inte den bästa för det kan INGEN vara, hur mycket man än vill säga att man är det. Men jag är den jag är och det finns inte två av mig och det är det som gör mig till en bra mamma. Jag tänker och prioriterar alltid det som jag tycker är bäst för mig, och min familj. JAG är STOLT över att jag kan ge mitt barn en trygg vardag och MYCKET kärlek. Något jag är otroligt glad över är att jag kan få vara hemma med min älskade dotter ända fram tills hon nästan är 1½ år. Jag vet att många inte kan det. Vilket jag tycker är otroligt synd. Men jag är glad att jag får den chansen. Det kan ju vara den sista man får. Kan man så ta vara på den lilla tiden man har. Jag gör det! Och jag njuter varje sekund jag får vara tillsammans med Nova. För hon är verkligen MITT ALLT, mitt liv och min framtid ♥

Nog snackat om det!
Nu när näst intill allt klart med Novas kalas. Tårtan är beställt, presenter är inhandlade, lokalnyckarna finns nu här hemma. Det ända som är kvar är att fixa lokalen, men det gör vi på fredag. Hämna tårtan på lördagen. Och bara njuta av sista veckan som Nova är en "liten" bebis. hihi! Men hon kommer ALLTID vara min lilla bebis. Även när hon växer upp! ♥


Puss och kram
Åsikter!
Postat av: Anonym

Du tänker precis som en bra mamma ska göra! Fortsätt med det :)

Kommenterat - 2010-08-04 / 00:01:13
Postat av: Emelie

Du ger verkligen allt din dotter behöver och mer därtill:D Hade jag haft mer pengar hade jag också köpt mkt mer till Silas. Du är en underbar mamma Alexandra<3

Kommenterat - 2010-08-04 / 00:05:45  | URL - http://silasminprins.bloggplatsen.se
Postat av: Alexandra

Emelie: Pengar är inte allt även om det är mycket i vår värld. Du är en underbar mamma precis för den peronen du är. Du kan ge silas en trygg uppväxt och massor med kärlek. Och det är det viktigaste av allt och det behöver man inte pengar till! <3

Kommenterat - 2010-08-04 / 00:42:33  | URL - http://mammatillnoova.blogg.se/
Postat av: Linnea -ungmamma & ryttare

Taack :D

Kommenterat - 2010-08-04 / 09:44:35  | URL - http://linneagranstrom.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: