29 augusti 2010 - Nova är sjuk :(

2010-08-29 / 18:15:58
Uppdatering:
Nova har sovit nästan hela dagen :( Hon har knappt vakna till för att få blöjan bytt, hon är så svag idag :( Försöker tvinga i henne vatten och välling, men det är svårt. Speciellt när hon sover. Febern vill inte gå ner heller. Jäkla skit, den ligger fortfarande och pendlar mellan 38,5-39 grader. Man är glad bara den vill gå ner lite, men de är ju tyvärr inte mycket. Måste försöka väcka henne snart så hon ska få lite Alvedon och vatten. Hon har inte fått någon Alvedon sen förmiddags eftersom hon sovit sedan vi kom hem från mamma. Jag lider med vår lilla knotte. Hon verkar ha ont i kroppen, för när hon ville ligga i min fam så märkte jag att hon verka ha lite ont. Men det är väll inte så chockerande kanske med tanke på hennes feber. Just nu saknar jag min lilla vilda tjej som brukar härja runt här, står och kryper runt lite övarallt i lägenheten :)

Mamma älskar dig hjärtat, Krya på dig snart :)




Puss och Kram //
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: