26 augusti 2010

2010-08-26 / 19:26:54

Grattis älskade Älskling till nya jobbet =D
Äntligen börjar det vända för oss. Det tråkiga med allt det här är att vi knappt kommer träffas, mer än på helgera (om ens det) :( Men är så glad för dig skull och jag hoppas du kommer trivas. Vi kommer klarar av detta tillsamman! Jag och Nova älskar dig, det vet du! ♥ Han börjar jobba den 6 september, så det är alltså dryga 2 veckor dit och jobbet han fått ligger i Alvesta och det ligger dryga 40 mil här i från :( Men skönt ändå att det är 2 veckor dit, så det inte blev 2 dagar. Nu hinner man förbereda sig lite. Men jag hoppas på att jag och Nova kan flytta ner med så snart som möjligt så han inte missar allt för mycket i Novas liv, och vi inte är ifrån varan allt för mycket. VI KOMMER SAKNA DIG SOM FAN HÄR HEMMA! Klart det kommer vara tufft för oss alla. Men vi ska klara av detta. Vi har klara av mycket svåra stunder i vårat förhållade och är fortfarande tillsammans, så vi kommer klara även detta äve om det kommer vara extremt jobbigt ♥ Vi älskar dig massor!
- JAG VET ATT JAG OCH NOVA KOMMER KLARA VA DETTA FINT, ÄVEN OM DET KÄNNS TUFFT JUST IDAG!



Snart ska vi "lyxa" till det här hemma fira detta med lite pizza sedan blir det mys med familjen hela kväll till någon bra film :) ♥
ÄLSKAR MIN FAMILJ MEST AV ALLT! Johannes och Nova är det bästa som hänt mig!

Åsikter!
Postat av: Hannele - Snart 2barnsmamma

Svar:

Ah så hette det ;D haha..

Får glida förbi där imorgon eller nåt, glömde göra det igår och idag :D hah..

Kommenterat - 2010-08-26 / 20:21:08  | URL - http://mammah.webblogg.se/
Postat av: Hannele - Snart 2barnsmamma

ÅÅÅH! Vad kul att han har äntligen fått jobb! Vad äre för jobb förresten ? ^^

Kommenterat - 2010-08-26 / 20:32:44  | URL - http://mammah.webblogg.se/
Postat av: Hannele - Snart 2barnsmamma

Svar:

Ah på så vis, kan tänka mig att det känns tufft men det kommer att gå bra ska ni se :)

Kommenterat - 2010-08-26 / 23:13:20  | URL - http://mammah.webblogg.se/
Postat av: jennifer

Vad skönt att han äntligen fick jobb! Jättekul för er allihopa! Vad är det för jobb?



Och ska ni flytta dit allihopa framöver eller vad händer nu? <3

Kommenterat - 2010-08-27 / 12:09:19  | URL - http://jenniferenberg.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: