11 augusti 2010

2010-08-11 / 23:55:18

En busig liten tjej vill inte sova ikväll!

Jag:
Nova, mamma är trött nu.
Nova: Neehe!! (ett flin)
Jag: Joo mamma är visst trött, ska vi sova nu?
Nova: Neej!! (och skakar på huvudet)

Va! :O vilken Jäkla busunge man har asså! ;) Kommer man få sova inatt eller? haha! ♥

Nova sa precis nyss ett nytt ord: Hunden!

Vart hon nu fått det ifrån?! Vi har ju ingen hund och ingen i närheten heller. Ja, den ända som har hund i släkten är min mormor visseligen. Men det va länge sedan hon träffa hennes hundar =P (Hon har två stycken) Men det är bäst och notera det nu med samma då jag alltid glömmer säga till och skriva vad Nova lärt sig ;) haha!

Nej det är väll bäst man loggar ut då och försöka få Nova och sova, eftersom Johannes somnar själv! Så det slutar som vanligt att det blir JAG som för ta hand om allt. Klagar inte, men ibland hade det varit skönt och bara slappna av en kväll utan att behöva stressa med allt man gör. Ja just nu lutar det åt att Nova får sova i våran säng. Jag orka verkligen inte böka med henne nu när hon precis blev lungn och jag är så trött att jag knappt orkar resa mig upp för att byta kläder inför natten! LAT JAG VET! haha. Men ibland ska och få man vara det också. Speciellt om man sliter som jag gör ^^ haha! Skojar med er nu ;) - Eller ja, jag behövde tydeligen inte göra så mycket åt Nova, hon somnade innan jag hann logga ut. Så nu får hon sova i våran säng ändå även om jag tänkte bära in henne till sin säng! Som sagt orkar inte krånga med henne just nu!




God natt med er! :)

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: