10 augusti 2010

2010-08-10 / 16:35:57
Nova hittade visst mina kakor! =/
Nova är lite ego av sig, och ska ha allt hon inte får äta. - Nova sitter på golvet och busar, helt plötsligt blir det tyst och jag tittar på henne. Vet ni vad hon fått tag på, jo MINA kakor. Och när jag frågar vad hon gör. Vet ni vad skitungen gör då? Jo, hon slickar på alla kakor och sitter och skrattar åt mig =O asså vafasen. Ungar dem kan hitta på all bus dem =P Ursäkta men jag kunde faktsikt inte hålla mig för skratt och va bara tvungen och ta en bild på henne ;) Jäkla busunge ♥ Man kan ju knappt bli arg när dem gör nå sånt där och ser då där söt ut =)

 Men nu får man hoppas hon inte får ont i magen bara :/ ♥
Åsikter!
Postat av: ebba

hahah så himla söt :D förstår inte hur man kan bli så himla söt :D

Kommenterat - 2010-08-12 / 12:34:11
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: