10 augusti 2010

2010-08-11 / 13:27:49
Nu kommer det lite bilder på hur vardaagsrummet blev :)
Det blev inte perfekt, men för Novas skull så blev det inte allt för dåligt. Men det kunde ju blivit värre. Lite skit ska bort, en vikvägg/skärmvägg ska inföskaffas och sedan så ska vi kanske skaffa en minde säng. Vi få se hur det löse sig. Men just nu lever vi såhär iallafall. Bättre går det inte och få heller för den delen! =P Som jag sa innan så kunde det blivit mycket värre, det blev faktsikt bättre än förväntat! Så är rätt nöjd ändå.


Här får ni två bilder på hur det blev:




Orkar inte städa för att ta någa få bilder, så ni få ta det för vad det är ;) Så tjingeling!

Åsikter!
Postat av: Hannele - Snart 2 barnsmamma

Svar:

Haha..coolt ^^, Tack hjärtat!



Jag måste säga det igen..fan vad det blev snyggt det där ^^, tkr inte att ni behöver ändra något stort där tex med en ny säng men kanske som du skrev en vikvägg eller vad det nu heter ^^, höhö..(Y)

Kommenterat - 2010-08-11 / 13:30:15  | URL - http://mammah.webblogg.se/
Postat av: Alexandra

Tack :) Nee kanske inte. Men känns på nått sätt som hela sängen tar upp hela rummet även om den inte gör det :P Jag vet inte, bara en känsla! men du kanske har rätt, kanske inte behövs. Men en ny säng måste vi ha endå. För den här vi har nu är HELT SLUT!! hahah!



- Ja eller hur ;) Och jag plussade 7/1-09 ;) (dagen före min födelsedag)

Kommenterat - 2010-08-11 / 23:42:15  | URL - http://mammatillnoova.blogg.se/
Postat av: Jessica Nellie & Oliwer´s Mamma

det där vart väl bra :)



älskar namnet Nova, jätte fint :)



kram

Kommenterat - 2010-08-13 / 01:10:14  | URL - http://shiiitonge.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Ja, det duger tills vi har hittat en lägenhet som passar oss :) Just nu spelar det inte så stor roll om vi bor ute i vardagsrummet för vi får inte så ofta besök ändå. Så hellre gör jag det bästa för Nova och sedan får folk säga va fan dem vill om det ;) hahah!



tack. Kram!

Kommenterat - 2010-08-13 / 23:28:07  | URL - http://mammatillnoova.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: